Anulowałem zamówienie, nie dotrzymali terminu wysyłki.
Top4Mobile.sk
Rozumiemy, przepraszamy za niedostarczenie przesyłki w wyznaczonym terminie. Dziękujemy za zrozumienie.
Jednak powiedz mi, że towar nie dotarł, ani nikt nie odpowiedział mi, kiedy zostanie dostarczony
Ponieważ zamówienie z 28.12.2025 jeszcze nie dotarło, nie mogę ocenić go pozytywnie.
Czekałem długo, a moje zamówienie zostało przekierowane na drugą stronę miasta
Top4Mobile.bg
Twoje zamówienie zostało przekazane na drugi koniec miasta.
Moja przesyłka nie dotarła
Top4Mobile.ro
„Prosimy o kontakt w sprawie zamówienia. Dziękujemy”.
Towar wciąż nie został do mnie dostarczony
Top4Mobile.cz
Towar nadal nie został dostarczony.
Nie otrzymałem jeszcze mojego zamówienia !??
Zamówienie nie dotarło
Top4Mobile.ro
Zamówienie jeszcze nie dotarło.
Żart...
Top4Mobile.hu
Witam, w czym możemy pomóc?
Nie dotarł!!!🤔😤
Top4Mobile.hu
Przepraszamy, że określony produkt nie został dostarczony. Jeśli mógłbyś podać nam więcej informacji, postaramy się znaleźć rozwiązanie. Dziękujemy za zrozumienie.
Top4Mobile.sk
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Czy możemy pomóc w rozwiązaniu problemu?
niedopuszczalna słowacka firma.
Top4Mobile.hu
"Dziękujemy za wiadomość. Twoje uwagi są dla nas bardzo ważne. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Z poważaniem, nasz zespół".
Otrzymałem oryginalny produkt w bardzo dobrej cenie i z szybką dostawą. Dziękuję!
Wszystko w porządku
Top4Mobile.sk
Dziękuję za opinię, postaram się poprawić.
Towary, które były wymienione na stronie internetowej jako dostępne w magazynie, w rzeczywistości nie były w nim dostępne.
Top4Mobile.sk
Drogi kliencie, przepraszamy, ale przedmiot, który został pokazany jako dostępny w magazynie na naszej stronie internetowej, nie był w rzeczywistości dostępny w magazynie. Dziękujemy za zrozumienie.
Top4Mobile.ro
Przepraszam za problemy z zamówieniem. Czy mógłbyś podać nam więcej informacji, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji? Dziękujemy.
Szybka reakcja, szybka dostawa i towary przekroczyły moje oczekiwania.👍
Muszę ocenić, a towar jeszcze nie dotarł.
Top4Mobile.cz
Towary dopiero niedawno dotarły, więc nie byliśmy jeszcze w stanie ich ocenić. Dziękujemy za zrozumienie.
nie dotrzymali terminu.
Top4Mobile.sk
"Przepraszamy za opóźnienie".
Sklep zadeklarował dostawę, gdy zamówiłem go 25.12.2025, a dostawa miała nastąpić do 30.12.2025. jest 2.1. i nadal towar nie dotarł, a Packeta nawet go nie rejestruje.
Top4Mobile.sk
Przepraszamy za opóźnienie. Dołożymy wszelkich starań, aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się Twoje towary i co spowodowało opóźnienie. Dziękujemy za cierpliwość.
Dostawa przed powolną dostawą
Top4Mobile.hr
Witam, za powolną dostawę.
Oszustwo z czasem dostawy. Powiedzieli, że może być dostarczony w ciągu 2 dni. To ułatwia sprzedaż. Gdyby podali prawdziwą dostawę, nie zamówiłbym jej. Więc niestety będę musiał zwrócić zamówienie, ponieważ nie mogę go już odebrać.
Top4Mobile.hu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie byłeś zadowolony z podanego czasu dostawy. Będziemy nad tym pracować i postaramy się podawać dokładne informacje o czasie dostawy w przyszłości. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
Szybka dostawa, ostatni w magazynie i tak było, świetna obudowa telefonu komórkowego, mam tę samą od około 10 lat dla każdego modelu telefonu komórkowego, który mam od tego czasu. Rekomendacja
Super dobrze!
Top4Mobile.hu
Dziękujemy za opinię i przepraszamy za niedogodności. W razie dalszych pytań prosimy o kontakt.
Towar nie został dostarczony! Podczas składania zamówienia towar był dostępny w magazynie, a gdy zamówienie zaczęło być przetwarzane, jakimś cudem nie było go już w magazynie.
Top4Mobile.sk
Przepraszamy za niedogodności, towary są obecnie niedostępne. Dziękujemy za zrozumienie.
Zamówiłem 14 dni temu, miało dotrzeć i nic - nawet wiadomości.
Top4Mobile.cz
Przepraszamy za opóźnienie. Sprawdzimy status Twojego zamówienia i poinformujemy Cię tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość.
Otrzymałem dwa e-maile, aby ocenić mój zakup, ale towary nadal nie dotarły, więc zrób to dobrze!!!
Top4Mobile.sk
Dziękujemy za wiadomość. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dowiemy się, co się stało i co możemy zrobić, aby rozwiązać tę sytuację. Dziękujemy za cierpliwość.
Towar zamówiony 17.12 nadal nie został dostarczony. Nie podają żadnego kontaktu, gdzie można się skontaktować w sprawie zamówienia
Zdecydowanie nie polecam
Top4Mobile.sk
Zamówienie z 17 grudnia nie zostało jeszcze dostarczone. Nie podano żadnych kontaktów, z którymi można by się skontaktować w sprawie zamówienia. Zdecydowanie odradzamy.
Produkt był dokładnie tym, czego potrzebowałem, zamówiłem go gdzie indziej, ale okazało się, że nie był to właściwy, ochraniacz ekranu dla Rog Xbox Ally X, ten z Top4Mobile jest dokładnie dla tego urządzenia 👍
Top4Mobile.hr
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Dziękujemy za opinię, chętnie postaramy się rozwiązać Twoje obawy.
Zamówienie jeszcze nie dotarło. Zapłaciłem dodatkowo za dostawę 24.12.2025, zgodnie ze stroną top4mobile.co.uk, a teraz jest 30.12.2025, a zamówienie nie dotarło.
Top4Mobile.ro
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie zamówienia. Postaramy się znaleźć przyczynę i natychmiast rozwiązać sytuację. Dziękujemy za cierpliwość.