Profil publiczny
Top4Mobile.es
Komutery i elektronika
4.7
613 recenzji
Informacja
Tienda online con teléfonos móviles y accesorios de marca. Los mejores precios y la más amplia gama de accesorios para móviles de marca.
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
613 recenzji
Opinie
Filtr
Po tygodniu nadal nie mam nawet numeru śledzenia przesyłki. Kontaktowałem się już kilka razy, ale nie odpowiadają. Wygląda na oszustwo.
Bardzo przepraszamy za opóźnienie i brak odpowiedzi. Rozumiemy Państwa obawy i chcemy jak najszybciej rozwiązać tę sprawę. Prosimy o przesłanie nam numeru zamówienia w wiadomości, abyśmy mogli sprawdzić przesyłkę i niezwłocznie przekazać Państwu informacje dotyczące śledzenia.
Chociaż zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru (ogólnie występują problemy z dostępnością tego konkretnego produktu), zespół Top4Mobile bardzo szybko odpowiadał na moje e-maile, a bank powiadomił mnie, że w najbliższych dniach otrzymam zwrot pieniędzy.
Odejmuję jedną gwiazdkę, ponieważ na stronie internetowej w momencie składania zamówienia widniała informacja, że dokładnie potrzebna przeze mnie liczba sztuk jest dostępna.
15 dni później nadal nie otrzymałem produktu.
Bardzo przepraszamy za opóźnienie i wszelkie związane z nim niedogodności. Prosimy o kontakt z numerem zamówienia, abyśmy mogli sprawdzić przesyłkę i jak najszybciej zaproponować rozwiązanie.
Doskonały, w 100% godny polecenia.
Nie odpowiadają na e-maile. Nie dotrzymują terminów, a co najgorsze, wysyłają numer śledzenia z linkiem do strony Domino's Pizza i to nie jest żart. W końcu będę musiał otworzyć spór z PayPal. Nie polecam.
Przykro nam z powodu napotkanych problemów. Prosimy o bezpośredni kontakt na nasz adres e-mail, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc. Dziękujemy za cierpliwość.
Przepraszam za niedogodności. Czy mógłbyś podać mi więcej informacji o tym, jak mogę pomóc w rozwiązaniu niezadowolenia z zamówienia? Dziękuję.
dotarł szybko i bez problemów, produkt w dużej mierze spełnia oczekiwania
W reklamie jest napisane po angielsku baza i pędzel, a wysłali mi tylko pędzel, również dalej jest napisane zestaw, co sugeruje, że są to dwie części, a na zdjęciu widać również bazę, więc nie wysłali mi jej. A jeśli kosztuje ponad 60 euro i ma zniżkę 71%, myślisz, że wysyłają ci również bazę, ponieważ pędzel nie kosztuje nawet tyle na oficjalnej stronie Dreame.
Przepraszamy za zamieszanie i nieporozumienie. Dziękujemy za opinię. Sprawdzimy sytuację i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. W razie potrzeby zorganizujemy również wymianę lub uzupełnienie. Dziękujemy za cierpliwość.
Poza tym nie było to na Wyspach Kanaryjskich, ale przed Barceloną (Baleary).
Dziękuję za pytanie. Czy możesz nieco dokładniej opisać, o czym dokładnie mowa? Daj nam znać, jak możemy Ci pomóc. Dziękujemy.
Produkt zgodny z oczekiwaniami, szybki czas dostawy.
Zamówienie dobrze zabezpieczone. I informacje o postępach w wysyłce.
Sprzedawca godny polecenia w 100%
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Czas dostawy jest zbyt długi.
Dziękujemy za opinię. Postaramy się skrócić czas dostawy w przyszłości. Dziękujemy za cierpliwość.
Jestem zachwycony ... dobra jakość, jest boska, a obsługa jest doskonała.
Idealny. Idealnie pasuje na mój nadgarstek, bo się na tym znam. Inaczej nikt nie odróżniłby go od oryginału.
Uwaga i dostarczone informacje były wspaniałe, super świetne wszystkie informacje. Dzięki za uwagę i sprzedawcy
Chciałbym dostać taki, który jest idealny.
"Tak, mamy dostępny żądany produkt".
Najlepsze ceny, najwyższej jakości marki w najbardziej konkurencyjnych cenach.
wszystko ok, polecam
Wszystko idealnie, data dostawy w ostatnim dniu czasu dostawy. Produkt bardzo dobrej jakości, zapłaciłem contrareenbolso, ponieważ nigdy wcześniej nie kupowałem w tym sklepie i nie byłem pewien jego niezawodności. Ale teraz muszę powiedzieć, że jest bardzo niezawodny i dotrzymuje terminów dostaw, nawet jeśli jest to ostatni dzień terminu, tak jak w moim przypadku. Polecam ten sklep Top4Mobile.
Bardzo zadowolony z produktu i odbioru. Szybko i niezawodnie.
Wszystko idealnie i we wskazanych terminach
Doskonały produkt, szybka dostawa. Bardzo dobry!
Etui są piękne i dotarły na czas. A cena była nie do pobicia. Używałem ich zarówno do iPhone'a 14 Plus, jak i 15 Plus. Na pewno kupię ponownie!
Elegancki i wytrzymały. Na tej stronie zawsze dostępne są pokrowce na wszystkie modele.
Niezadowolony, moje zamówienie zostało anulowane w dniu dostawy.
Bardzo nam przykro z powodu anulowania Twojego zamówienia. Rozumiemy Twoje niezadowolenie i chcemy pomóc Ci przeanalizować tę sprawę. Skontaktuj się z nami, podając dane zamówienia, abyśmy mogli zaproponować rozwiązanie.
Kupiłem pokrowiec 15 dni temu i wciąż na niego czekam.
Przepraszamy za opóźnienie. Skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia, abyśmy mogli sprawdzić status przesyłki i jak najszybciej Ci pomóc.
Powinien być dostarczony w środę, a dziś w piątek zadzwoniłem do mrw, która jest firmą, którą wybrali jako firmę kurierską w Hiszpanii i powiedzieli mi, że nie mogą znaleźć mojego zamówienia, więc daję 1, ponieważ nie ma 0.
Bardzo nam przykro z powodu problemów z dostawą i powstałych niedogodności. Wyjaśniamy tę sytuację z MRW, aby zlokalizować Twoje zamówienie i jak najszybciej znaleźć rozwiązanie. Skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia, abyśmy mogli Ci pomóc.
Brak odpowiedzi na pytanie o kontakt
Przepraszamy, że nie odpowiedzieliśmy na czas. Prosimy napisać do nas ponownie, a zajmiemy się Państwa zapytaniem tak szybko, jak to możliwe.
Po 15 dniach nadal nie dotarła.
Przepraszamy za opóźnienie. Skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia, abyśmy mogli sprawdzić status przesyłki i jak najszybciej Ci pomóc.
Wszystko idealnie 👌
Po raz pierwszy kupiłem w tym sklepie internetowym i mogę tylko powiedzieć, że wszystko jest idealne... więc na razie całkowicie polecam...
Dobra jakość.
Miałem problemy z przesyłką. Napisałem do nich i odpowiedzieli bardzo szybko i naprawili to dla mnie. Nic dodać nic ująć, dobry produkt i dobra cena.
Wszystko dobrze, ale mało informacji o wysyłce i wolno
Dziękujemy za komentarz. Przepraszamy za brak informacji dotyczących wysyłki oraz opóźnienie. Będziemy pracować nad poprawą komunikacji i terminowości dostaw.
Zajęło to kilka dni dłużej niż oczekiwano. Ale wszystko jest w porządku
Kabura bardzo dobrej jakości, wygląda na dość wzmocnioną.
Pokaż oryginał
العربية
Български
বাংলা
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
हिन्दी
Hrvatski
Magyar
Bahasa Indonesia
Italiano
日本語
한국어
Bahasa Melayu
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska
Kiswahili
ไทย
اردو
Tiếng Việt
简体中文