Otrzymałem produkt w kopercie, a nie w oryginalnym opakowaniu i brakowało szkła ochronnego! Nie było opcji sprawdzenia? Nieuczciwe traktowanie i będę dochodził swoich praw w postępowaniu podłużnym.
Top4Mobile.bg
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności. Co możemy zrobić, aby rozwiązać ten problem?
11. stycznia złożyłem i opłaciłem zamówienie. Szacowana data dostawy została podana 14 stycznia. Dzisiaj jest 16 stycznia i do tej pory nie otrzymałem żadnych dalszych informacji na temat zamówienia. Według innych opinii, które czytałem (mój błąd nawet po zamówieniu towaru) to nie jest nowość. Prawdopodobnie sklep internetowy kłamie i towar nie był dostępny w magazynie. Mam nadzieję, że zobaczę swoje zamówienie, ale jeśli sytuacja się nie zmieni, poproszę o zwrot pieniędzy. Z tego powodu nie mogę nikomu polecić zakupów w tym sklepie.
Top4Mobile.sk
Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam, że mieli Państwo negatywne doświadczenia związane z zamówieniem. Sprawdzimy status zamówienia i skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej, przekazując aktualne informacje. Dziękujemy za cierpliwość.
Dostałem to, czego chciałem. Satysfakcja.
Top4Mobile.sk
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Czy mógłbyś nam dokładniej opisać, co Cię rozczarowało, abyśmy mogli pomóc Ci rozwiązać ten problem? Dziękujemy.
Nie otrzymałem mojego zamówienia
Top4Mobile.ro
Przepraszamy, Twoje zamówienie nie zostało dostarczone.
Moje zamówienie zostało anulowane po około 2 tygodniach z wyjaśnieniem, że przedmiot nie jest w magazynie, chociaż był wyraźnie wymieniony jako w magazynie w momencie zakupu :-(
Top4Mobile.hr
Przepraszamy za niedogodności, przesyłka jest obecnie niedostępna. Zwrócimy Ci pieniądze. Dziękuję za zrozumienie.
Wszystko w porządku, dziękuję
Przybył w porządku. Dobra jakość, dobra cena. Dobrze leży na telefonie komórkowym.
czekając, aż przyjdzie z zewnętrznego magazynu
Top4Mobile.hr
Dzień dobry, tak, twoje zamówienie zostanie wkrótce wysłane z zewnętrznego magazynu. Dziękujemy za cierpliwość.
Nie polecam zamówienia, którego nie mam
Top4Mobile.sk
Dziękujemy za informację. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania lub potrzeby, prosimy o kontakt.
Towaru prawdopodobnie nie ma w magazynie, jak podano na stronie internetowej. Dzień po zamówieniu automatycznie przedłużył się termin dostawy, który obecnie jest już opóźniony...
Niestety nic nadzwyczajnego dla sklepów .sk. Polecam omijać łukiem.
Top4Mobile.cz
Bardzo przepraszamy za opóźnienie w dostawie towaru. Opóźnienie wynika z braku dostępności produktu w magazynie, na co niestety nie mieliśmy wpływu. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować dostawę. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
Absolutne niezadowolenie, zdecydowanie nie polecam. Złożyłem zamówienie na silikonowe etui do AirPods 3 stycznia. Zaplanowana wysyłka nie doszła do skutku, a po tygodniu przyszło tylko ogólne powiadomienie, że towar zostanie wysłany z opóźnieniem. przeprosiny za opóźnienie, bez żadnego konkretnego wyjaśnienia. Towaru nie było na stanie, powiadomienie o opóźnieniu miało zostać wysłane najwcześniej po tygodniu.
Cały proces to kompletny chaos. Powiadomienie o wysyłce przyszło dopiero dzisiaj, więc przez prawie dwa tygodnie nie wiadomo, czy towary dotrą, kiedy dotrą i czy w ogóle dotrą. Nie mogę nawet mówić o jakości produktu, ponieważ nie miałem go jeszcze w rękach.
Komunikacja jest katastrofalna, dostawa jest całkowicie zawodna, a obsługa klienta najwyraźniej nie działa. Zdecydowanie nie polecam zakupów tutaj - chyba że chcesz po prostu czekać, być ignorowanym i mieć nadzieję, że towar może kiedyś nadejść.
Top4Mobile.cz
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że mieli Państwo negatywne doświadczenia. Postaramy się poprawić jakość naszych usług. Dziękujemy za zrozumienie.
Dobrze.
Czekam na moje zamówienie. Nie zostało jeszcze dostarczone. Termin 14.01.26
Mieli dostawę za 2 dni, zajęło to 14 dni. Bez żadnych informacji.
Top4Mobile.cz
Przepraszamy za opóźnienia w dostawach. Sprawdzamy sytuację i poinformujemy Państwa jak najszybciej. Dziękujemy za cierpliwość.
Nie jestem w ogóle zadowolony z waszych usług, ponieważ czas dostawy jest bardzo ważny przy składaniu zamówienia. Więc jeśli podajesz czas dostawy, nie zmieniaj go po złożeniu zamówienia, załóż go!
Top4Mobile.ro
Dziękujemy za opinię. Postaramy się poprawić jakość naszych usług i zapewnić dotrzymywanie ustalonych terminów dostaw. Dziękujemy za cierpliwość.
Nie mogę zrecenzować czegoś, na co czekam i chociaż zostałem powiadomiony z przeprosinami, że produkt zostanie dostarczony w innym terminie, nie czekałem na niego i był to mój pierwszy i ostatni zakup.Mam nadzieję, że dożyję 🙏🏼
Top4Mobile.hu
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Czy mógłbyś podać nam więcej informacji, abyśmy mogli rozwiązać tę sytuację? Dziękujemy!
Kurier otrzymał produkt dopiero po 10 dniach
Wciąż w drodze
Top4Mobile.hu
Wciąż podróżuje.
Zamówione i opłacone 18.12.2025, przesyłka nie została jeszcze wysłana przez sprzedającego (13.1.2026).
Sprzedawca odpowiada na e-maile z kilkudniowym opóźnieniem lub wcale. Nie kupuj od nich niczego! Poproszę o zwrot pieniędzy.
Top4Mobile.cz
Zgadzam się, zajmiemy się zwrotem Państwa pieniędzy. Dziękujemy za cierpliwość.
Szybka dostawa, produkt bardzo dobrej jakości!
Dziękuję bardzo!
Top4Mobile.si
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Jak możemy pomóc Ci rozwiązać ten problem?
Top4Mobile.cz
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Jak możemy Ci pomóc?
Top4Mobile.cz
Przepraszam, że nie jestem zadowolony z Twojego zamówienia. Jak mogę Ci pomóc?
Super cena. Polecam sklep.
Top4Mobile.sk
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Jak możemy pomóc Ci rozwiązać ten problem?
Top4Mobile.bg
Przepraszamy za niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby zadowalająco zrealizować Państwa zamówienie. Dziękujemy za cierpliwość.
Towar zamówiłem 29.12.2025, pomimo tego, że był to scldom, został mi dostarczony dopiero 9.1.2026.
Top4Mobile.sk
Przepraszamy, że dostawa trwała dłużej niż zwykle. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Jeśli masz dodatkowe pytania lub prośby, skontaktuj się z nami. Z poważaniem, Zespół obsługi klienta.
Świetny produkt, szybka obsługa.
Wszystko jest w idealnym porządku. Kabel Vention USB-A Plug do portu USB-A czarny 2 m zapewnia wygodne połączenie z komputerem. Jestem zadowolony. Mogę go tylko polecić.7.1. 2026
Brak komunikacji, nikt nie odpowiada, nic się nie dzieje, a towar nadal nie dotarł. Nie polecam w żaden sposób.
Top4Mobile.cz
Dzień dobry, przepraszamy za wszelkie niedogodności. Postaramy się ustalić, co się stało i co możemy dla Państwa zrobić. Dziękujemy za cierpliwość.
Długi czas dostawy
Top4Mobile.cz
„3–5 dni roboczych”.
Zamówiony 29.12, jeszcze nie dostarczony
Top4Mobile.cz
Witam, przepraszamy za niedostarczenie przesyłki. Zajmiemy się tą sprawą i skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej. Dziękujemy za zrozumienie.
Towar miał dotrzeć do domu w poniedziałek (5.1.26), więc skontaktowałem się z firmą. Towar zostanie wysłany po moim odwołaniu w piątek, więc będzie to co najmniej tydzień opóźnienia. Przykro mi, ale nie jestem zadowolony. Życzę miłej reszty dnia.
PS: Nie mogę jeszcze ocenić towaru, ponieważ wciąż nie został do mnie dostarczony.
Top4Mobile.sk
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za opóźnienie w dostawie towaru i dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić terminową dostawę. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Życzymy miłego dnia.