Profil publiczny
Top4Mobile.gr
Komutery i elektronika
4.4
453 recenzji
Informacja
Ηλεκτρονικό κατάστημα με κινητά τηλέφωνα και επώνυμα αξεσουάρ. Οι καλύτερες τιμές και η μεγαλύτερη γκάμα επώνυμων αξεσουάρ κινητών.
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
453 recenzji
Opinie
Filtr
Kiedy składałem zamówienie, było napisane, że produkt jest dostępny, a dostawa nastąpi 14-10-2026. Dziś jest 17-10-2026 i nadal nie otrzymałem przesyłki.
Bardzo przepraszamy za opóźnienie i niedogodności. W pełni rozumiemy Państwa rozczarowanie, zwłaszcza że produkt był oznaczony jako dostępny. Prosimy o kontakt z numerem zamówienia, abyśmy mogli niezwłocznie sprawdzić sytuację i Państwu pomóc.
Szkoda, że mimo złożenia zamówienia i otrzymania faktury e-mailem nigdy nie otrzymałem produktu. Czyli mnie oszukali.
Złożyłem zamówienie 12 lipca (folia ochronna na tablet) i otrzymałem wiadomość e-mail z przewidywaną datą dostawy 22 lipca. Dziś jest 23 lipca, a ja nie otrzymałem żadnych aktualizacji. Postanowiłem sam skontaktować się z obsługą klienta e-mailem. Odpowiedzieli następnego ranka, 24 lipca, informując, że moje zamówienie jest w drodze i że wkrótce otrzymam kolejną wiadomość e-mail. Tego samego popołudnia wysłali mi e-mail z informacją, że zamówienie zostało ostatecznie anulowane, ponieważ produktu nie było w magazynie i nie mogli go zamówić. Tymczasem na ich stronie internetowej, nawet dziś, nadal widnieje informacja, że produkt jest dostępny...
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji oraz nieaktualnej informacji o dostępności produktu. Rozumiemy Państwa rozczarowanie opóźnioną komunikacją i anulowaniem zamówienia. Zweryfikujemy Państwa opinię, aby poprawić stan zapasów magazynowych oraz informowanie klientów.
Moje zamówienie zostało anulowane, ale nigdy nie otrzymałem zwrotu pieniędzy
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie numeru zamówienia, abyśmy mogli niezwłocznie sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Bardzo szybka dostawa i doskonała jakość obudowy. Wszystko było bez zarzutu.
Dobra jakość produktów i rozsądne ceny. Jestem zadowolony.
Zamawiałem już dwa razy i wszystko przebiegło bez żadnych problemów.
Dziękujemy za ocenę! Doceniamy Twoje wsparcie i mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli ponownie Cię obsłużyć.
Wszystko poszło dobrze, a dostawa była bardzo szybka.
Dobra cena i prawidłowy produkt, ale 1 dzień opóźnienia.
Produkt był dobry, ale informacje o zamówieniu nie były tak dobre.
Bardzo dobre doświadczenie, zamówię ponownie.
Przesyłka trwała dłużej niż się spodziewałem.
dobre ceny i łatwe zamawianie
Telefon został prawidłowo zapakowany i działa idealnie.
Thank you for your feedback! We appreciate your support and hope to serve you again soon.
Wszystko dobrze, kupiłbym ponownie
Przykro mi, ale nigdy go nie otrzymałem, a najgorsze jest to, że nikt nigdy nie odpowiedział na moje e-maile ani na rzekomy czat.....
Przykro mi, ale nie otrzymaliśmy Twojej wiadomości. Niestety, nikt nie odpowiedział na twoje e-maile nawet na czatach.
Produkty wydają się być w magazynie, ale tak naprawdę nie są. Ciągłe zmiany czasu wysyłki. W końcu po dwóch zmianach anulowałem zamówienie, ponieważ powiedzieli, że nie mogą mnie zapewnić, że nie będzie nowej zmiany.
Towar jest niedostępny, przepraszamy za nieścisłość.
Świetny produkt i szybka dostawa. Polecam!
Ďakujem!
Mamy 15/9/25... Zamówienie zostało złożone 2/9/25 i nadal nie ma telefonu kontaktowego do wysyłki, nie ma numeru kontaktowego i nie zamierzam zawracać sobie głowy e-mailem
"Dziękujemy za wiadomość. Twoje zamówienie zostało odebrane i zostanie wysłane tak szybko, jak to możliwe".
Sklep Brandislava, otrzymałem w ciągu 2 dni szkło do iPhone'a.
Niespójność terminów dostaw!!!!
Dziękujemy za pytanie. Czas dostawy może się różnić w zależności od dostępności produktu. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami. Dziękujemy.
Dobry
Doskonały sklep tylko z kurierem Poczty Polskiej
Bardzo dziękuję sklepowi! Warto!!!
Niedopuszczalne Musiałem dokonać zwrotu produktu i zapłaciłem 15 euro, aby odesłać je z powrotem na Słowację, a produkty sprawiły, że 47 .I nie polecam go
Przepraszamy za niedogodności. Prosimy o odesłanie towaru do nas, a my zwrócimy pełną kwotę. Dziękujemy za zrozumienie.
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Jeśli podasz nam więcej informacji, z przyjemnością postaramy się rozwiązać Twoją sytuację. Dziękujemy za opinię.
Nie jest to zgodne z opisem! Nie chroni przed skopiowaniem sygnału, ponieważ sygnał jest przesyłany normalnie i zbliżasz się do samochodu z kluczykiem w środku, a samochód odblokowuje się normalnie, co oznacza, że sygnał jest przesyłany normalnie i przechodzi przez obudowę, a zatem jest również kopiowany
"Dziękujemy za pytanie. Tak, nasz produkt chroni samochód przed klonowaniem kluczyków. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami".
Zamówione produkty były znanej marki akcesoriów do telefonów komórkowych, więc nie ma wątpliwości co do jakości, proces dostawy był całkowicie nie do przyjęcia, trwał 10 dni i czekał na lokalnej poczcie ponad godzinę. Produkty pochodziły z Bratysławy, co nie jest od razu oczywiste, ponieważ sklep internetowy jest z prefiksem gr inny czas dostawy został pokazany podczas zamawiania i znacznie wielokrotny był rzeczywisty.
Drogi kliencie, przepraszamy za opóźnienie w dostawie. Było ono związane z trudnościami w dystrybucji. Dziękujemy za cierpliwość. Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta.
Przepraszamy za niezadowolenie. Dziękujemy za opinię, dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sytuację.
Pokaż oryginał
العربية
Български
বাংলা
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
हिन्दी
Hrvatski
Magyar
Bahasa Indonesia
Italiano
日本語
한국어
Bahasa Melayu
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska
Kiswahili
ไทย
اردو
Tiếng Việt
简体中文