Top4Mobile
Public profile

Top4Mobile

Computers & electronics
4.6 13815 reviews

Informations

E-shop with mobile phones and premium accessories. The biggest offer of premium accessories for the best prices.

Verified review
4.6
Excellent · 13815 reviews
5
4
3
2
1

Contact

Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12 84105 Bratislava Slovakia
Company id: 46701494
VAT: SK2023549671

Shops

20

Customers say

AI summary

Customers' experiences are overall mostly positive: they particularly appreciate the quality of the goods, fast order processing and, for many purchases, prompt delivery. Several also highlight good communication and satisfaction with the products. However, a significant proportion of critical reviews describes delayed or undelivered parcels and insufficient information about changes to the delivery date.

AI-powered summary based on recent customer reviews
Quality products Fast processing Satisfaction with the purchase Delayed parcels
Review highlights
Verified review

Reviews

13815 reviews
Filter

Krisztián

huTop4Mobile.hu Verified review
The contents of the received parcel do not match what was included in my order.
Top4Mobile.hu
We apologise for the inconvenience. Please contact us with your order details so that we can investigate the issue and find a solution as soon as possible.

Shop customer

atTop4Mobile.at Verified review
Excellent and fast delivery!

Shop customer

czTop4Mobile.cz Verified review
Professional communication, fast delivery.

Shop customer

siTop4Mobile.si Verified review
Late delivery
Top4Mobile.si
We’re sorry that the delivery did not meet your expectations. We apologise for the inconvenience and will do everything we can to improve our delivery service.

Anna Rasetti

itTop4Mobile.it Verified review
I haven't received it!
Top4Mobile.it
We are very sorry that you have not received your order. Please contact us with your purchase details: we will promptly check the shipment and find a solution.

Verunek KaEl.

czTop4Mobile.cz Verified review
All good, the strap fits the Apple Watch 3 nicely. Everything works without any problems..

Tjaša K.

siTop4Mobile.si Verified review
The order was placed and accepted by them, but then they simply informed me by email that my order had been cancelled (with no explanation as to why and nothing else). They refunded the money quickly.
Top4Mobile.si
We sincerely apologise for cancelling your order without a clear explanation. This experience is not acceptable. We are pleased that the refund was processed quickly, and we will also investigate what happened. Please contact us with your order number so that we can assist you.
roTop4Mobile.ro Verified review
Extremely fast and professional
czTop4Mobile.cz Verified review
I ordered a case on 8 September; it’s now 14 September and I still haven’t received either the case or an email saying it has been dispatched.
Top4Mobile.cz
We’re sorry for the delay and inadequate communication. Please contact us with your order number so that we can immediately check the status of the shipment and resolve the situation as quickly as possible.

Snježana

hrTop4Mobile.hr Verified review
They sell handbags with Chinese software that doesn’t work.
Top4Mobile.hr
We’re sorry about your experience. The software should work properly, so please contact us with your order number – we’ll be happy to investigate the issue and help resolve it or arrange a replacement.

Josef Otáhal

czTop4Mobile.cz Verified review
Everything was fine apart from a slight delay in delivery.

Shop customer

czTop4Mobile.cz Verified review
Top4Mobile.cz
We’re sorry that you weren’t satisfied. We’d appreciate it if you contacted us and told us more, so that we can put things right.
czTop4Mobile.cz Verified review
Good selection, prices and delivery speed. I recommend it.
czTop4Mobile.cz Verified review
Ordered one day, delivered the next morning, without errors or hassle. Reliable and exactly as it should be.

Shop customer

czTop4Mobile.cz Verified review
Great, everything is excellent. I’ll definitely order again.

Andrea Mehesz

roTop4Mobile.ro Verified review
The case is of good quality, but the protective button/cover for the dedicated camera button on the iPhone 17 is missing. There is only an empty space in its place, and the phone’s button cannot be pressed through the case. According to the description, the case should include that small cover.
Top4Mobile.ro
We’re sorry about this situation. Please contact us with your order details so that we can check the product and quickly find a suitable solution.
hrTop4Mobile.hr Verified review
Everything works as it should, Spigen equipment at the best prices, and fast delivery.

Libor Komprda

czTop4Mobile.cz Verified review
Delivery was quick, and the mobile phone pouch met my expectations.

Marijan Petrovečki

hrTop4Mobile.hr Verified review
From ordering to delivery, the turnaround was exceptionally short, the products were very good (at least those I ordered), the packaging was excellent—everything was great. Thank you!

Vláďa V

czTop4Mobile.cz Verified review
Minimal communication and a longer delivery time, otherwise okay!
Top4Mobile.cz
Thank you for your feedback. We are sorry about the longer delivery time and inadequate communication – we will work on improving this. We are glad that everything else was satisfactory.
itTop4Mobile.it Verified review
Package never arrived
Top4Mobile.it
We’re very sorry for the inconvenience. Contact us with your order number: we’ll check the shipment straight away and find a solution.
czTop4Mobile.cz Verified review
I am satisfied with the product. Fast delivery
plTop4Mobile.pl Verified review
Very quick and efficient, the case is great.
atTop4Mobile.at Verified review
I didn't receive the package
Top4Mobile.at
We are very sorry that your parcel has not arrived. Please contact us with your order number so that we can check the delivery immediately and find a solution for you.
czTop4Mobile.cz Verified review
The case was supposed to be for a 13-inch MacBook Air, but unfortunately it is much larger and the MacBook would rattle around inside it.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that the case did not meet your expectations. It’s possible that the size or model was mixed up – we’ll be happy to help you exchange it for the correct case for the 13" MacBook Air. Please contact our customer support team with your order number.
Show original
العربية
Български
বাংলা
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
हिन्दी
Hrvatski
Magyar
Bahasa Indonesia
Italiano
日本語
한국어
Bahasa Melayu
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska
Kiswahili
ไทย
اردو
Tiếng Việt
简体中文