Top4Mobile
Public profile

Top4Mobile

Computers & electronics
4.6 13818 reviews

Informations

E-shop with mobile phones and premium accessories. The biggest offer of premium accessories for the best prices.

Verified review
4.6
Excellent · 13818 reviews
5
4
3
2
1

Contact

Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12 84105 Bratislava Slovakia
Company id: 46701494
VAT: SK2023549671

Shops

20

Customers say

AI summary

Customers' experiences are overall mostly positive: they particularly appreciate the quality of the goods, fast order processing and, for many purchases, prompt delivery. Several also highlight good communication and satisfaction with the products. However, a significant proportion of critical reviews describes delayed or undelivered parcels and insufficient information about changes to the delivery date.

AI-powered summary based on recent customer reviews
Quality products Fast processing Satisfaction with the purchase Delayed parcels
Review highlights
Verified review

Reviews

13818 reviews
Filter

Shop customer

skTop4Mobile.sk Verified review
Unfortunately I haven't received the goods yet

👌🥰

siTop4Mobile.si Verified review
reliable , worth trusting
czTop4Mobile.cz Verified review
I ordered my son a mobile cover and protective glass - the goods arrived after 4 days but in great condition

Shop customer

skTop4Mobile.sk Verified review
everything went as it should, thumbs up👍

Shop customer

bgTop4Mobile.bg Verified review
Top4Mobile.bg
Thank you for your feedback. We apologize that you are not satisfied with your order. We would like to ask you to provide us with further details about your problem so that we can address it directly. We appreciate your trust and will do our best to accommodate you as quickly and efficiently as possible. Please contact us at [contact details] and we will be happy to assist you.
hrTop4Mobile.hr Verified review
Delayed delivery, folding mask (almost no magnets)
Top4Mobile.hr
We apologize for the delay in delivery. As for the flip mask, thanks for the feedback. We will check the magnet and the axle for you.
huTop4Mobile.hu Verified review
Everything was fine
frTop4Mobile.fr Verified review
fast and efficient
czTop4Mobile.cz Verified review
Satisfaction is great.

Shop customer

huTop4Mobile.hu Verified review
The shop is good but the delivery is slow.

Stef.lukac

skTop4Mobile.sk Verified review
Good price / fast delivery
huTop4Mobile.hu Verified review
Everything was fine!

Shop customer

skTop4Mobile.sk Verified review
Top4Mobile.sk
Thank you for your message and we apologize that you are not satisfied with your order. We would like to offer you our assistance and resolve the situation. Please feel free to contact us and provide us with more information about the problem so that we can find the best solution. Your satisfaction is very important to us and we want to provide you with a quality service. Thank you for your understanding and patience.

@načo_ti_meno

skTop4Mobile.sk Verified review
I recommend
roTop4Mobile.ro Verified review
Everything was okay.

Shop customer

skTop4Mobile.sk Verified review
delivery of the order took a week, absent communication, classic model that they have products on the website but they do not have them in stock and they claim to be an external warehouse
Top4Mobile.sk
Hello, Thank you for your order. We apologize for the delayed delivery and lack of communication. Your experience with our classic model, where the products on our site are out of stock and we make excuses for an external warehouse, is important to us. We are trying to improve to avoid similar problems in the future. We ensure that your order is delivered as quickly as possible. We will be happy to provide you with further information on its current status as soon as possible. Again, we apologize for the problems you have experienced with us. We hope that you will give us another opportunity to correct this wrong and prove to you that we have improved. Sincerely, Your team's

Καφρος

grTop4Mobile.gr Verified review
You are unreliable because while you say that you have all the products available you had nothing available!
Top4Mobile.gr
Thank you for your feedback. We apologize if we have disappointed you. We strive to have all products available, however, in some cases, stock shortages or other unforeseen circumstances may affect product availability. We will endeavour to improve our communications and ensure that we provide you with more accurate information about product availability. Thank you for your patience.

Veronika

skTop4Mobile.sk Verified review
Fast and hassle-free delivery.

Shop customer

skTop4Mobile.sk Verified review
Ordered paid and nothing happens
Top4Mobile.sk
Sorry for the delay. We would like to inform you that your ordered product has been successfully redeemed. Please be patient, your shipment will be dispatched soon. Thank you for your patience and understanding.

Shop customer

siTop4Mobile.si Verified review
Top4Mobile.si
Dear Customer, Thank you for your feedback and we apologize that you are not satisfied with your order. We would like to help you resolve your situation. Please contact us directly so that we can better understand your concerns and find a solution that will satisfy you. Regards, Your Customer Support Team

Shop customer

siTop4Mobile.si Verified review
Top4Mobile.si
Thank you for your feedback. We apologize that you are not satisfied with your order. We would be happy to help you and solve your problem. Please provide us with more information about what exactly disappointed you so that we can find a suitable solution. We are committed to ensuring your satisfaction and providing you with a quality service. Thank you for your patience and honesty.

Shop customer

bgTop4Mobile.bg Verified review
Top4Mobile.bg
Thank you for letting us know. We apologize for any inconvenience and would be happy to help you resolve your unsatisfactory order status. Please describe to us in detail what exactly is unsatisfactory about your order so that we can provide you with adequate assistance. Your satisfaction is very important to us and we will do our best to resolve this situation as quickly and as best as possible. Thank you for your patient waiting.

Miljenko

hrTop4Mobile.hr Verified review
slightly inflated prices

rozavour

grTop4Mobile.gr Verified review
Immediate service!! Order 26-1-24. I will definitely prefer you again!!!!
skTop4Mobile.sk Verified review
Glass much smaller than the phone display. The sliding cover on the case does not hold and falls off
Top4Mobile.sk
Please accept my apologies for the inconvenience of your case. It could be a product defect. I recommend you contact customer support and inform them of this situation so they can assist you with replacing or repairing this cover. Thank you for your patience and understanding.

Adamos kebab

czTop4Mobile.cz Verified review
Super it arrived in three days it's pretty good quality
Show original
العربية
Български
বাংলা
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
हिन्दी
Hrvatski
Magyar
Bahasa Indonesia
Italiano
日本語
한국어
Bahasa Melayu
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska
Kiswahili
ไทย
اردو
Tiếng Việt
简体中文