Už je to 4. den a zboží nebylo odesláno.
Top4Mobile.sk
Mrzí nás zpoždění odeslání vaší objednávky. Chápeme vaši nespokojenost a situaci co nejdříve prověříme. Prosíme, kontaktujte nás s číslem objednávky, abychom vám mohli poskytnout aktuální informace a urychlit vyřízení.
Dodání trvalo déle, než bych čekal u zboží skladem (více než týden). Objednané zboží expedovali až poté, co jsem se zeptal na stav (na e-mail s dotazem na stav neodpověděli).
Top4Mobile.cz
Mrzí nás, že dodání i komunikace nesplnily Vaše očekávání. U zboží skladem by expedice měla proběhnout rychleji a na Váš e-mail jsme měli reagovat. Děkujeme za zpětnou vazbu – prověříme, co se stalo, aby se podobná situace neopakovala.
Everything is perfectly fine.
Rychlost doručení, super cena a krásné zboží! Děkuji! :)
Super rychlé dodání
Za tu cenu je kryt parádní a doručení bylo také rychlé 👍
Rychlá reakce, přesné sledování a doručení.
Dodací lhůty jsou dvakrát až třikrát delší, než bylo uvedeno, nedoporučuji.
Top4Mobile.it
Upřímně se omlouváme za zpoždění dodávky. Chápeme vaše zklamání: uvedené lhůty musí být dodrženy. Kontaktujte nás prosím s číslem objednávky, abychom mohli situaci prověřit a co nejlépe vám pomoci.
Jste hrozní! Bezplatné vrácení zboží je úplná hovadina! Jste podvodníci!
Top4Mobile.it
Mrzí nás vaše zkušenost. Bezplatné vrácení podléhá podmínkám uvedeným na našich webových stránkách; rádi bychom váš případ ihned prověřili a pomohli vám jej vyřešit. Kontaktujte nás prosím a uveďte číslo objednávky.
Dosud mi nic nepřišlo a od objednávky už uplynulo 10 dní.
Top4Mobile.sk
Je nám líto, že objednávka nedorazila ani po 10 dnech. Prosíme, kontaktujte nás s číslem objednávky, abychom mohli zásilku ihned prověřit a situaci co nejdříve vyřešit.
Od objednání 18. 9. zásilka stále nebyla doručena, po 10 dnech jsem ji zrušil. Asi měli dovolenou, protože vůbec nikdo nereagoval na mou objednávku.
Top4Mobile.sk
Mrzí nás vaše zkušenost a omlouváme se za nedoručenou objednávku i chybějící komunikaci. Takový přístup není standardem, který chceme poskytovat. Vaši zpětnou vazbu bereme vážně a přijmeme opatření, aby se podobná situace neopakovala.
Byla zaslána nesprávná objednávka, požadují vrácení a posílají neexistující kód a neexistujícího dodavatele v Chorvatsku pro její vrácení.
Top4Mobile.hr
Mrzí nás vzniklá situace. Zaslání nesprávné objednávky ani neplatné údaje k vrácení nejsou v pořádku. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím zprávy k objednávce – situaci prověříme a zajistíme správné a bezplatné vrácení nebo výměnu.
Ochranná fólie na telefon nedorazila.
Top4Mobile.cz
Mrzí nás, že vám ochranná fólie nedorazila. Prosíme, kontaktujte nás s číslem objednávky – situaci co nejdříve prověříme a zajistíme nápravu.
Po deseti dnech zatím nic nepřišlo.
Top4Mobile.cz
Mrzí nás, že zásilka zatím nedorazila. Prosíme, kontaktujte nás s číslem objednávky, abychom mohli její stav co nejdříve prověřit a situaci vyřešit.
Vše v pořádku
Vynikající!
Doručení proběhlo, komunikace ze strany obchodu na dotaz, kdy zboží dorazí, žádná...
Top4Mobile.cz
We are sorry that you did not receive a response from us to your inquiry regarding delivery. Thank you for bringing this to our attention—we will certainly improve our communication so that customers are informed about the status of their order in a timely manner.
Jsem velmi, velmi nespokojený se službou. Objednal jsem si kryt na telefon pro iPhone 14, ale obdržel jsem kryt pro iPhone 13 PRO MAX, který vůbec nemá správnou velikost. Následně nebylo možné kontaktovat zákaznický servis. Poslal jsem několik urgencí s žádostí o vratkový štítek a vrácení peněz, ale stále nic. Domovská stránka je nedostupná nebo již neexistuje, zde jsou zprávy, které dostávám.
Top4Mobile.fr
Upřímně se omlouváme za tuto chybu a za to, že náš poprodejní servis nereagoval. Takovou zkušenost vám rozhodně nechceme poskytovat. Děkujeme, že nás přímo kontaktujete s číslem své objednávky, abychom vám mohli zaslat zpětnou vazbu a co nejdříve provést refundaci.
Rychle vyřízená objednávka, produkt dobře zabalený, balík dorazil bez poškození👍
Přišel špatný kryt, který je velký a nehodí se pro požadovaný typ mobilního telefonu.
Top4Mobile.hr
Mrzí nás, že vám přišel nesprávný kryt. Kontaktujte nás prosím s číslem objednávky – rádi vám pomůžeme s výměnou za správný typ nebo s vrácením zboží.
Všechno skvělé
Rychlé doručení
Zboží bylo v pořádku. Zvolil jsem a zaplatil dopravu DHL, ale zásilka byla doručena společností DPD. Zboží jsem obdržel až po 5 dnech.
Top4Mobile.de
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že zásilka nebyla odeslána zvolenou společností DHL a doručení trvalo déle. Vaši připomínku bereme vážně a pracujeme na zlepšení zpracování zásilek.
Top4Mobile.cz
Mrzí nás, že jste nebyl spokojený. Budeme rádi, když nám dáte vědět, co můžeme zlepšit.
Objednávka nedorazila ve slíbeném termínu, neměla jsem žádné zprávy o předem zaplacené objednávce, jakákoli komunikace nemožná, žádná odpověď na e-maily, WhatsApp, chat… Velmi obtížné se čehokoli domoci. Nakonec chat oznámil, že zboží, které bylo podle nabídky skladem, je nedostupné, a objednávka byla stornována. Čekám na vrácení platby.
Top4Mobile.cz
Mrzí nás vaše zkušenost a omlouváme se za zpoždění i nedostatečnou komunikaci. Storno objednávky bylo zpracováno a platbu vám vrátíme co nejdříve. Uděláme vše pro zlepšení našich služeb.
Všechno proběhlo skvěle!