Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Czy możemy pomóc w rozwiązaniu problemu?
Profil publiczny
Top4Mobile.sk
Komutery i elektronika
4.5
2239 recenzji
Informacja
Internetový obchod s mobilnými telefónmi a značkovým príslušenstvom. Najlepšie ceny a najširšia ponuka značkového mobilného príslušenstva.
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
2239 recenzji
Opinie
Filtr
Wszystko w porządku
Dziękuję za opinię, postaram się poprawić.
Towary, które były wymienione na stronie internetowej jako dostępne w magazynie, w rzeczywistości nie były w nim dostępne.
Drogi kliencie, przepraszamy, ale przedmiot, który został pokazany jako dostępny w magazynie na naszej stronie internetowej, nie był w rzeczywistości dostępny w magazynie. Dziękujemy za zrozumienie.
nie dotrzymali terminu.
"Przepraszamy za opóźnienie".
Sklep zadeklarował dostawę, gdy zamówiłem go 25.12.2025, a dostawa miała nastąpić do 30.12.2025. jest 2.1. i nadal towar nie dotarł, a Packeta nawet go nie rejestruje.
Przepraszamy za opóźnienie. Dołożymy wszelkich starań, aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się Twoje towary i co spowodowało opóźnienie. Dziękujemy za cierpliwość.
Towar nie został dostarczony! Podczas składania zamówienia towar był dostępny w magazynie, a gdy zamówienie zaczęło być przetwarzane, jakimś cudem nie było go już w magazynie.
Przepraszamy za niedogodności, towary są obecnie niedostępne. Dziękujemy za zrozumienie.
Otrzymałem dwa e-maile, aby ocenić mój zakup, ale towary nadal nie dotarły, więc zrób to dobrze!!!
Dziękujemy za wiadomość. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dowiemy się, co się stało i co możemy zrobić, aby rozwiązać tę sytuację. Dziękujemy za cierpliwość.
Towar zamówiony 17.12 nadal nie został dostarczony. Nie podają żadnego kontaktu, gdzie można się skontaktować w sprawie zamówienia
Zdecydowanie nie polecam
Zamówienie z 17 grudnia nie zostało jeszcze dostarczone. Nie podano żadnych kontaktów, z którymi można by się skontaktować w sprawie zamówienia. Zdecydowanie odradzamy.
Bardzo szybka i poważna realizacja zamówienia. Doceniam komunikację online ze sklepem na temat przydatności produktu.
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Jak możemy pomóc?
Opóźnienie w dostawie towarów 5 dni.
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie.
Polecam ten sklep, wszystko do telefonów w dobrych cenach.
Wszystko poszło dobrze, więc jestem zadowolony.
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Jeśli możesz podać nam szczegóły swojego nieprzyjemnego doświadczenia, z przyjemnością pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Z góry dziękujemy za Twoją opinię.
Dziękujemy za zamówienie. Przykro nam, że nie jesteś zadowolony. Czy mógłbyś podać nam więcej informacji na temat tego, jak możemy pomóc Ci rozwiązać Twoje wątpliwości?
W dniu 10.12.2025 otrzymałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem płatności za zamówienie. Od tego czasu nie ma żadnej komunikacji i do tej pory towary nie dotarły.
Witamy, dziękujemy za wiadomość. Przepraszamy za wszelkie opóźnienia i dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie sprawdzić status zamówienia i przekazać nowe informacje. Dziękujemy za cierpliwość.
Dobra cena, dobry produkt
Cały e-sklep zaczął wyglądać bardzo dziwnie od momentu płatności.
Chociaż dostawa została podana na następny dzień, ale minęło 5 dni od zadeklarowanej daty dostawy i nadal nic.
Po napisaniu e-maila otrzymałem informację zwrotną, że produkt zostanie wysłany tego dnia (wczoraj), jednak nawet jeśli to prawda, jako klient nie otrzymałem żadnego automatycznego e-maila ani numeru śledzenia.
Więc po prostu czekam...
Witam,
Dziękujemy za wiadomość. Przepraszamy za opóźnienie w dostawie produktu. Obiecujemy dostarczyć go tak szybko, jak to możliwe i podać numer śledzenia. Dziękujemy za cierpliwość.
Z poważaniem,
[imię i nazwisko]
Straszny sklep internetowy! Twierdzi, że produkt jest w magazynie, a czekasz 10 dni, zanim do ciebie dotrze, a komunikacja jest chwiejna... nigdy więcej
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i będziemy nad tym pracować.
Nie mam co oceniać jak zamawiałem towar drukarka 3d miała być do odbioru w sklepie 8.12 a 8.12 napisali że 9.12 a 9.12 napisali że 11.12.więc anulowałem. To tyle moich doświadczeń.
Przepraszam za nieporozumienie, dziękuję za informację.
💯🎸♥️🤍💜💟🤍💚🩵🩷
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Czy mógłbyś podać nam więcej informacji, abyśmy mogli rozwiązać Twoją skargę? Dziękujemy.
Szybka dostawa i jakość towaru!!!
OK, przybył na czas i kompletny
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Daj nam znać, co możemy zrobić, aby poprawić sytuację. Dziękujemy.
Z wyjątkiem niedotrzymania terminu dostawy towarów całkiem dobrze.
"Dziękuję za zrozumienie".
Opakowanie to gówno niskiej jakości.
"Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niską jakość opakowania. Postaramy się to poprawić".
Pokrowiec na telefon pasuje idealnie, doceniam twardą wersję pokrowca, a nie cienkie silikonowe, ma profil zapobiegający żółknięciu.
W opakowaniu brakowało instrukcji obsługi, jutro przyjdę ją zwrócić
Oczywiście, nie ma problemu. Dziękujemy za informację, jutro przekażemy instrukcję obsługi. Dziękujemy za zrozumienie.
OKOKO
Bardzo pomocne podejście. Szybka dostawa. Super jakość. Polecam.
Pokaż oryginał
العربية
Български
বাংলা
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
हिन्दी
Hrvatski
Magyar
Bahasa Indonesia
Italiano
日本語
한국어
Bahasa Melayu
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska
Kiswahili
ไทย
اردو
Tiếng Việt
简体中文