Ik kreeg wat ik wilde. Tevredenheid.
Top4Mobile.sk
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Kunt u ons nader beschrijven wat u teleurstelde, zodat we u kunnen helpen dit probleem op te lossen? Hartelijk dank.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Top4Mobile.ro
Sorry, je bestelling is niet geleverd.
Mijn bestelling werd na ongeveer 2 weken geannuleerd met de uitleg dat het artikel niet op voorraad is, hoewel het op het moment van aankoop duidelijk als op voorraad stond :-(
Top4Mobile.hr
Sorry voor het ongemak, de zending is momenteel niet op voorraad. We betalen je geld terug. Bedankt voor je begrip.
Alles ok, dank u
Goede kwaliteit, mooie prijs. Zit goed op de mobiel.
wachtend tot het uit een extern magazijn komt
Top4Mobile.hr
Goedemiddag, ja, uw bestelling wordt binnenkort vanuit het magazijn verzonden. Bedankt voor uw geduld.
Ik raad de bestelling niet aan Ik heb geen
Top4Mobile.sk
Bedankt voor de info. Als je nog vragen hebt of iets nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op.
De goederen zijn waarschijnlijk niet op voorraad zoals vermeld op de website. De dag na bestelling werd de leverdatum automatisch verlengd, wat momenteel al vertraging oplevert...
Helaas niets ongewoons voor .sk winkels. Ik raad aan om de boog te vermijden.
Top4Mobile.cz
Onze excuses voor de vertraging bij de levering van de goederen. De vertraging is veroorzaakt door een tekort in het magazijn, waar wij helaas geen invloed op hadden. We doen ons uiterste best om de levering zo snel mogelijk te realiseren. Bedankt voor uw geduld en begrip.
Absolute ontevredenheid, zeker niet aanraden. Ik plaatste een bestelling voor een siliconen hoesje voor AirPods op 3 januari. Genoemde geplande verzending ging niet door, toen kwam na een week alleen een algemene melding dat de goederen laat verzonden zouden worden. excuses voor de vertraging, zonder specifieke uitleg. De voorraad was op, de melding van de vertraging zou pas op zijn vroegst na een week worden verstuurd.
Het hele proces is een complete chaos. De verzendbevestiging kwam pas vandaag, dus bijna twee weken lang heb je geen idee of de goederen zullen aankomen, wanneer ze zullen aankomen of dat ze ooit zullen aankomen. Ik kan niet eens praten over de kwaliteit van het product omdat ik het nog niet in mijn handen heb gehad.
De communicatie is rampzalig, de levering is totaal onbetrouwbaar en de klantenservice werkt duidelijk niet. Ik raad het absoluut niet aan om hier te winkelen - tenzij je gewoon wilt wachten, genegeerd wilt worden en wilt hopen dat de goederen op een gegeven moment komen.
Top4Mobile.cz
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring hebt gehad. We zullen ons best doen om onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor je begrip.
Oké.
Ik wacht op mijn bestelling. Het is nog niet geleverd. Verwacht 14.01.26
Ze hadden levering in 2 dagen, het duurde 14 dagen. Zonder enige info.
Top4Mobile.cz
Onze excuses voor de vertraging in de levering. We houden de situatie in de gaten en zullen u zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Bedankt voor uw geduld.
Ik ben helemaal niet tevreden over jullie service omdat levertijd erg belangrijk is bij een bestelling. Dus als je een levertijd opgeeft, verander deze dan niet nadat de bestelling is geplaatst, ga ervan uit!
Top4Mobile.ro
Bedankt voor je feedback. We gaan ons best doen om onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat we de afgesproken levertijd halen. Bedankt voor je geduld.
Ik kan niet iets beoordelen waar ik op wacht en hoewel ik een verontschuldiging kreeg dat het product op een andere datum zou worden geleverd, heb ik er niet op gewacht en was het mijn eerste en laatste aankoop. Hopelijk maak ik 🙏🏼 nog mee.
Top4Mobile.hu
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Kunt u ons meer informatie geven, zodat we de situatie kunnen oplossen? Hartelijk dank!
Het duurde 10 dagen voordat de koerier het product ontving
Nog steeds onderweg
Top4Mobile.hu
Hij is nog onderweg.
Besteld en betaald op 18.12.2025, verzending is nog niet verzonden door de verkoper (13.1.2026).
Verkoper reageert op e-mails met meerdere dagen vertraging of helemaal niet. Koop niets van hen! Ik zal mijn geld terugvragen.
Top4Mobile.cz
Ik ga akkoord, wij zorgen ervoor dat uw geld wordt teruggestort. Bedankt voor uw geduld.
Snelle levering, product van zeer goede kwaliteit!
Hartelijk dank!
Top4Mobile.si
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Hoe kunnen we u helpen dit probleem op te lossen?
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Hoe kunnen we u helpen?
Top4Mobile.cz
Ik ben niet tevreden met uw bestelling, mijn excuses. Hoe kan ik u helpen?
Super prijs. Ik raad de winkel aan.
Top4Mobile.sk
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Hoe kunnen we u helpen om uw probleem op te lossen?
Top4Mobile.bg
Onze excuses voor uw ontevredenheid. We zullen eraan werken om uw bestelling naar tevredenheid af te handelen. Bedankt voor uw geduld.
Ik bestelde de goederen op 29.12.2025, ondanks het feit dat ze scldom waren, werden ze pas op 9.1.2026 aan mij geleverd.
Top4Mobile.sk
Het spijt ons dat de levering langer heeft geduurd dan normaal. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Als u nog vragen of verzoeken heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam.
Geweldig product. Snelle service.
Alles is perfect in orde. De Vention USB-A Plug naar USB-A poort zwart 2 m kabel heeft een handige aansluiting op je computer. Ik ben tevreden. Ik kan het alleen maar aanraden.7.1. 2026
Geen communicatie, niemand antwoordt, er gebeurt niets en de goederen zijn nog steeds niet aangekomen. Ik raad het op geen enkele manier aan.
Top4Mobile.cz
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We zullen proberen uit te zoeken wat er is gebeurd en wat we voor u kunnen doen. Bedankt voor uw geduld.
Lange levertijd
Top4Mobile.cz
"3-5 werkdagen."
29.12 besteld, nog niet geleverd
Top4Mobile.cz
Goedendag, onze excuses voor het niet versturen van uw zending. We zullen dit zo snel mogelijk in orde maken en contact met u opnemen. Bedankt voor uw begrip.
De goederen zouden maandag (5.1.26) thuis aankomen, dus ik heb contact opgenomen met het bedrijf. De goederen zullen worden uitgegeven na mijn terugroeping op vrijdag, dus het zal minstens een week vertraging zijn. Het spijt me, maar ik ben niet tevreden. Prettige rest van de dag.
PS: Ik kan de goederen nog niet beoordelen omdat ze nog steeds niet bij mij geleverd zijn.
Top4Mobile.sk
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor de vertraagde levering van je bestelling. We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je bestelling op tijd ontvangt. Als je vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We wensen je nog een fijne dag.
Ik bestelde de goederen op 19.12.2025 en tot vandaag 8.1.2026 zijn ze niet geleverd.
Ik raad in ieder geval niet aan!
Top4Mobile.sk
De goederen worden niet geleverd.
Geweldige koffer!