Foon
Public profile

Foon

Computers & electronics
4.4 1234 reviews

Informations

Foon spája európske e-shopy s mobilnými telefónmi, elektronikou a príslušenstvom. Vyberiete si u nás smartfóny, ochranné kryty, nabíjačky, slúchadlá aj praktické doplnky na každý deň. Skupinu prevádzkuje slovenská spoločnosť mobil online, s.r.o. Na tomto profile nájdete skúsenosti zákazníkov našich obchodov prehľadne na jednom mieste.

Verified review
4.4
Very good · 1234 reviews
5
4
3
2
1

Contact

mobil online, s.r.o.
M. Rázusa 13 984 01 Lučenec Slovakia
Company id: 44547722
VAT: SK2022734318

Shops

13

Customers say

AI summary

Customers are highly satisfied with Foon, especially its competitive prices, broad selection, product quality and generally quick, straightforward service. Many also praise helpful staff and professional communication, including effective handling of order issues. A small minority report delayed or unpredictable delivery and slow responses.

AI-powered summary based on recent customer reviews
Competitive prices Wide selection Helpful service Occasional delivery delays
Review highlights
Verified review

Reviews

1234 reviews
Filter

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I am very satisfied with my purchase and highly recommend it; great quality and excellent prices.

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I am satisfied with shopping at this shop.

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Fast delivery, everything was fine

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I placed the order last week and it’s been a week today, yet my goods still haven’t arrived. The goods are in stock, and the shop is in Slovakia. Waiting this long for a parcel... absolutely unacceptable!!!

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Everything went quickly and smoothly

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Quality brands at good prices

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We are delighted that our offer appealed to you, also thanks to our attractive prices. We strive to ensure that everyone can find great products with us at the best possible terms. Thank you for your trust and excellent rating. We look forward to welcoming you again! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We are very sorry that we did not fulfil your request and failed to combine your orders into one. We completely understand that combining shipments from the same day is more practical and cost-effective, and we regret that this was not possible in your case. If we have two separate orders in the system and the system has already created dispatch documentation for the orders, unfortunately we can no longer separate them, as they have already been registered with the courier. We hope that everything arrived safely despite this and that the products will meet your needs. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We are delighted by your review. We are thrilled that everything went according to your expectations and that you left with such a wonderful feeling. Your satisfaction is the best reward for us. Thank you for your trust, and we wish you a lovely day! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We greatly appreciate your feedback and are pleased that you were satisfied with the availability of the products. We would also like to thank you for your observation regarding the choice of colours. We completely understand that having the exact variant you like most to choose from is crucial when shopping. We are constantly working to expand our range, and thanks to feedback such as this, we can plan our stock better so that everyone can find something they like with us. We wish you a lovely day and look forward to welcoming you again! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear Customer, We are delighted that your purchase went smoothly and that you were pleasantly surprised by the speed of delivery to the store. We take great care to process orders accurately and quickly, so it is a wonderful reward for us to know that everything was completely satisfactory. Thank you for your trust and perfect rating. We look forward to your next visit! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I bought the Note 15 Pro… it’s a refurbished phone… The rubber case is for a completely different model… it doesn’t fit the buttons and it’s too big… I’m not happy with either the package or the delivery… I ordered it on Wednesday and on Monday I had to call the post office to find out where the parcel was… of course, they didn’t know anything there.
foon.sk
Dear customer, We are very sorry that your purchase did not meet your expectations and that you received a case that does not fit your phone, as well as for the inconvenience with the delivery. This is certainly not how an order should be prepared or delivered. We want to put this right immediately and send you the correct case, or alternatively check the entire contents of the package with you. We will investigate the whole situation and contact you. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your kind review. We are delighted to have pleased you once again with our fast service and attractive promotional prices. Your satisfaction with your latest purchase is the best confirmation that we are doing our job well. Thank you for your trust, and we look forward to your next visit. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We greatly appreciate your review. We are delighted that we pleased you with our fast delivery and wide range of products. A smooth and convenient shopping experience is our top priority. Thank you for your trust, and we hope you will be happy to return to us when making your next choice. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
The shop has a clear filter and straightforward delivery terms; the goods arrived on time and in perfect condition, and even included a gift.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your kind feedback. We are delighted that our filter helped you make your choice conveniently and that the package arrived safely, along with a small gift which we hope brought you joy. Your satisfaction with our services is the best reward for us, and we look forward to your next purchase. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Great seller, excellent prices, and goods like new.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your wonderful review and fantastic feedback. We are delighted that you were pleased with the fast delivery, selection and excellent prices, and that your phone arrived in like-new condition. Your satisfaction with the quality of our products is our greatest reward. We hope your new phone serves you reliably for a long time, and we look forward to your next purchase. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Great
foon.sk
Dear customer, Short, but all the more meaningful! We greatly appreciate your full rating. We’re delighted that everything was “super” for you and that you were completely satisfied with your purchase from us. Thank you for your trust, and we look forward to your next visit! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
The mobile phone's delivery date could not be postponed
foon.sk
Dear customer, We are very sorry that you experienced uncertainty while waiting for your new mobile phone and did not know exactly when it would arrive. We understand that an accurate delivery estimate is essential so that you can plan your time. We are constantly working to improve this area, so that the information provided to customers is as accurate as possible. At the same time, we would like to sincerely thank you for praising our colleague – we are delighted that her helpfulness and friendly approach made your purchase more enjoyable. We value your feedback and hope that your new phone is bringing you great joy! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We are very sorry that your new phone arrived completely discharged and without a charger. However, we are glad that the phone itself is working without any problems so far and has made you happy. As for the charger – many manufacturers no longer include power adapters in the packaging, but we understand that this can come as a surprise and complicate the initial use. When the device is discharged, it is all the more frustrating when you cannot try out your new purchase straight away. If you need any help or advice, please get in touch and we will be happy to assist you. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Not knowing what is happening with your paid-for parcel for a week is absolutely unacceptable, and we fully understand your uncertainty and anger. When you entrust us with your money, you expect clear information and prompt delivery, not silence and doubt. We want to find out immediately where your parcel is and put everything right. We will treat this as a priority and inform you straight away about the delivery status. We apologise for this delay and will do everything we can to ensure that you have the goods with you as soon as possible. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Long time between payment and dispatch of the goods.
foon.sk
Dear customer, We fully understand your disappointment. When someone pays, they expect the parcel to be on its way as soon as possible, and any delay is unpleasant. Expecting fast delivery is perfectly natural, and we are sorry that we did not meet this expectation on time on this occasion. We will review the entire process and do everything we can to ensure that any future purchase you make is completed without any unnecessary waiting. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I ordered the game (disc) for Xbox One, but it doesn’t work. It spins and nothing happens. I sent an email, but no one responded.
foon.sk
Dear customer, We are very sorry that you are experiencing problems with the game you purchased, and we are equally frustrated that your email has gone unanswered. This definitely should not have happened, and we fully understand your frustration – games should bring joy, not worries. We want to put this right immediately. Please contact us directly at info@mobilonline.sk and include your order number in the subject line. I will prioritise your request and immediately arrange either an exchange for a working unit or a refund. Once again, we apologise for the complications and hope you will give us the chance to restore your confidence in us. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
This shop is great, the goods are delivered quickly and the price is good too. The prices are also better than at ALZA and NAY Elektrodom.
foon.sk
Dear Customer, Thank you very much for your fantastic review! We’re delighted that, in addition to the fast delivery, you also appreciated our prices, especially compared with the major players in the market. We always strive to offer the best value, and we’re pleased that you see it that way. We hope you’re enjoying your purchase and look forward to serving you again! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Wide range at good prices
foon.sk
Dear customer, We are delighted that you find exactly what you are looking for with us, and at great prices too. We hope that our wide selection and attractive offers will bring you joy with every future purchase as well. Thank you for your trust and wonderful feedback! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We are delighted that you are taking advantage of the free collection and payment directly in store. We would like every purchase with us to be just as convenient and hassle-free for you. Thank you for your trust, and we look forward to your next visit! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We completely understand your disappointment and unpleasant surprise when unboxing the phone. You are right – if it was intended as a gift, the condition of a new phone like this does not make a good impression at all, and we fully understand that it spoiled your overall shopping experience. Allow us to clarify the situation. When a particular model is the last one in stock, the phone may have been displayed in a shop cabinet. Before dispatch, our colleagues carefully check it, but it no longer has its original protective films. However, we assure you that the device is completely new, has not been used and is in 100% working condition. If the phone does not suit you for any reason, or if you would like us to resolve the situation together to your satisfaction, please write to us at info@mobilonline.sk and we will be happy to look into it. Thank you for your honest feedback. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Fast and straightforward dealings
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your excellent 90% rating and for your feedback. We are pleased that you appreciated our fast and straightforward service – directness and efficiency are key for us when processing orders. At the same time, we recognise that we still have a little way to go to reach 100%. If you have any suggestions for what we could do even better next time, we would be very grateful if you would write to us at info@mobilonline.sk. Thank you for your trust, and we wish you a lovely day! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your excellent 90% rating and for taking the time to share your experience. We are pleased that you appreciated the clarity and availability of our products. At the same time, we recognise that there is room for improvement so that you can be fully satisfied with your next purchase. If you have any ideas about what we could improve, we would be very grateful if you could write to us at info@mobilonline.sk. Thank you for your trust, and we wish you a pleasant day! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Everything is great
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your excellent review! We are delighted that everything went to your complete satisfaction. Your enjoyment of your purchase is the best reward for us, and we look forward to welcoming you again. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I recommend it to all buyers. Quality goods for little money.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your fantastic 100% rating and for recommending us to other shoppers. We are delighted that you were impressed by our selection and that you were satisfied with the quick processing and delivery of your order, as well as with the quality and price of the goods. Our aim is to provide great value and reliable service to everyone, so your feedback is the best reward for us. Thank you for your trust, and we hope that your purchase serves you well for a long time! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Long-term satisfaction with the goods, services and staff offered at customer locations (physical shops) across multiple collection points; I have nothing to criticise :-)
foon.sk
Dear Customer, We greatly appreciate your long-standing loyalty and the fact that you keep coming back to us. For us, the best reward is reading that, across several of our physical stores, you have always encountered excellent staff, quality products and reliable service. Our colleagues in the stores put their hearts into their work, so your praise will make them immensely happy. Thank you for your trust, and we look forward to your next visit! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your excellent 100% rating. We are delighted that you were satisfied with both the product’s quality and its price – an excellent balance of quality and great value is exactly what we strive to offer our customers. Thank you for your trust, and we hope the product serves you well for a long time! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
They speak Hungarian, which is a huge advantage, fast delivery, reliable and very kind!
foon.sk
Dear Customer! / Dear Customer, Thank you very much for your wonderful review! / Thank you very much for the great review. As it is particularly important to us that all our customers can shop comfortably in their own language, we are especially pleased that you appreciated our communication in Hungarian. We are delighted that you were completely satisfied with the fast delivery and friendly service as well. Thank you for your trust, and we hope you enjoy using the product you purchased from us! Mobilonline.

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Everything went smoothly; I had the goods at home within a few days... The Grade A Xbox works like clockwork and shows no signs of mechanical wear. At that price, plus the warranty... It’s a no-brainer. Thank you.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your fantastic 100% rating and for trusting us when purchasing a refurbished device. We are delighted that your Grade A Xbox pleasantly surprised you with its condition, showing no signs of use, and that everything is working as it should. We take great care over the quality and thorough inspection of nearly new products, because an excellent price and a full warranty are exactly the combination we want to offer our customers. We wish you many fantastic gaming experiences! Kind regards, the Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We greatly appreciate your 90% rating and the time you took to share your experience. We are delighted that you appreciated our wide range of products, competitive prices and the option of convenient collection in person. Your satisfaction with these services is a great sign for us that we are heading in the right direction. At the same time, we will do everything we can to fine-tune the details during your next purchase so that it becomes 100%. Thank you for your trust and we wish you a pleasant day! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Very satisfied.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your wonderful review and for your trust. We are truly delighted that you were completely satisfied with your purchase from us – such brief yet meaningful feedback is the best reward for our entire team. We hope that the item you purchased will serve you well and flawlessly for a long time. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your excellent 90% rating and for your feedback. We are delighted that you appreciated our wide range and the favourable prices we work hard to maintain. We also appreciate your mention of the 3-day delivery – we are pleased that your order arrived safely, but we are constantly working to speed up our processes even further and delight you with a full score next time. Thank you for your trust, and we hope you enjoy using your purchase! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your wonderful 100% rating. We are delighted that we pleased you not only with lightning-fast delivery, but also with our friendly service. A helpful and cheerful approach is just as important to us as processing orders quickly. Thank you for your trust, and we wish you a pleasant day! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Everything was fine, and the salesperson who handed me the goods, Mr Martin, at the OC Optima KE branch was very pleasant.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your positive review. We are delighted that our colleague Martin made your shopping experience at the OC Optima branch in Košice so pleasant. Willingness to help and a personal approach are key to us, so we will be very happy to pass on your praise to Mr Martin – it will certainly make him happy! Thank you for your trust and we wish you a lovely day. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, We greatly appreciate your review and the fact that you specifically highlighted our good communication. A transparent and friendly approach is our top priority, so we are pleased that you had exactly this kind of positive experience with us. Thank you for your trust, and we wish you a lovely day! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I bought a tablet. I have nothing to criticise. Satisfied.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your review and for your trust when purchasing your new tablet. We are delighted that everything went smoothly and that you are extremely satisfied with your purchase. We hope that your new tablet will serve you reliably for a long time. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
There was an error with the order. The same item was accidentally ordered twice. They notified me immediately and communicated with me throughout. Everything was quick and professional.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your review and for sharing this experience. We are pleased that we noticed the error with the duplicate order in time and were able to contact you immediately. Our priority is to make the entire process as simple and hassle-free as possible for you, so we are delighted that you appreciated our speed and professional approach. Thank you for your trust, and we hope you enjoy using your purchase. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your excellent feedback. Next-day delivery and goods in 100% condition are exactly the standard we want to provide for each and every one of you. We are delighted that everything went according to your expectations and that you were completely satisfied with your purchase. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I recommend it, I’m satisfied.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your review and recommendation. We are pleased that you are satisfied with your purchase, as that is precisely our main goal. We hope that the products you purchased will serve you well for a long time and that you will visit us again. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your review and for your trust. We are pleased that everything went smoothly and that you were happy with the delivery speed. A fast and reliable shopping experience is our priority, so we are delighted that you were satisfied. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
I have used the shop several times and am satisfied with it.
foon.sk
Dear customer, We are delighted that you are happy to return to us and that you have remained satisfied with our services and prices over the long term. Your continued trust is the best reward for us, and we will do everything we can to ensure that every future purchase is just as pleasant for you. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for your review. A friendly and helpful approach is something we particularly value in our shops. We are truly pleased that you left feeling great, and we look forward to your next visit! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
Everything OK, friendly staff, helpfulness and quick service.
foon.sk
Dear customer, Thank you very much for such wonderful feedback. We are especially pleased by your mention of our pleasant and helpful staff – providing a personal approach is what we care about most. We are glad that everything went smoothly and quickly, and we look forward to your next visit! Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

skfoon.sk Heureka.sk
The delivery of the goods was delayed by several weeks and they were subsequently stored at a different branch than agreed.
foon.sk
Dear customer, We are very sorry about how this situation turned out. Weeks of waiting followed by collection from a completely different branch than the one you selected is certainly not the level of service we aim to provide. We fully understand your frustration – logistics and the customer experience should not work this way. We will investigate the entire situation internally and put measures in place to help us prevent such situations more effectively in future. Kind regards, The Mobilonline team
Show original
العربية
Български
বাংলা
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
हिन्दी
Hrvatski
Magyar
Bahasa Indonesia
Italiano
日本語
한국어
Bahasa Melayu
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska
Kiswahili
ไทย
اردو
Tiếng Việt
简体中文