foon.sk
Veřejný profil

foon.sk

Počítače a elektronika
4.4 1234 recenzí
Ověřená recenze
4.4
Velmi dobrý · 1234 recenzí
5
4
3
2
1

Kontakt

mobil online, s.r.o.
M. Rázusa 13 984 01 Lučenec Slovakia
Ověřená recenze

Recenze

1234 recenzí
Filtr

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Nemám námitek
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste spokojeni. Těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem, Mobilonline tým

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši recenzi! Jsme rádi, že oceňujete rychlost dodání i dostupnost našich prodejen. Těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
DOBŘE, DOBŘE, DOBŘE.
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste spokojeni a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vše v pořádku
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste byli s nákupem spokojeni. Budeme rádi, když nás navštívíte i příště. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Objednal jsem si poprvé, ale jsem velmi spokojen. Stejně jako komunikace a zboží dodané včas a kvalitně.
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu! Jsme rádi, že Vaše první objednávka proběhla k Vaší maximální spokojenosti a že jste ocenil naši komunikaci, rychlé dodání a kvalitu zboží. Těšíme se na Vaši další návštěvu! S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme za skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste byl spokojen s příjemným personálem na sběrném místě v Tescu Lamač a že Vám fólii ochotně vyměnili. Jsme rádi, že oceňujete i naše bezkonkurenční ceny. Těšíme se na Vaši další návštěvu! S pozdravem, Mobilonline tým

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Ráda zde nakupuji, vždy najdu, co potřebuji, a za dobrou cenu široká síť obchodů možnost osobního odběru.
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši skvělou recenzi! Jsme rádi, že oceňujete rychlou přípravu objednávky, výhodné akce a širokou síť prodejen. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že u nás vždy najdete to, co potřebujete, za dobrou cenu. Těšíme se na Vaši další návštěvu! S pozdravem, Mobilonline tým

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Ok
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste spokojeni, a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Byl jsem objednávku vyzvednout v Nitře v mlýnech. Je tam napsáno otevřeno od 9 a v půl 10 tam nikdo nebyl . Když jsem se ptala, kde jsou, bylo mi řečeno, že je to normální, že tam chodí, kdy chtějí, že se jich otevírací doba netýká.
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl spokojen s cenou a rychlým vyřízením Vaší objednávky. Zároveň nás velmi mrzí Vaše zkušenost s otevírací dobou naší prodejny v Nitře. Rozhodně se nejedná o standard, který chceme poskytovat, a situaci budeme s naším týmem okamžitě řešit. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme vše pro to, aby se podobné situace již neopakovaly. Děkujeme Vám za pozornost a doufáme, že nám dáte další šanci dokázat, že nám na našich zákaznících opravdu záleží. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, jsme opravdu velmi rádi, že jste spokojeni. Těší nás Vaše pozitivní hodnocení a doufáme, že s námi budete spokojeni i nadále. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Ok
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Tuto stránku mi doporučil můj bratr, protože zde často nakupuje:) nelituje kvalita rychlé dodání krásné zboží za dobrou cenu
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaše krásné hodnocení! Jsme rádi, že Vám nás doporučil Váš bratr a že jste spokojeni s kvalitou, rychlým dodáním a cenami. Těšíme se na Vaši další návštěvu! S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
objednávka zpracována bez problémů
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu! Jsme rádi, že Vaše objednávka proběhla bez problémů. Těší nás Vaše spokojenost a doufáme, že nás v budoucnu opět navštívíte. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste měl s nákupem u nás pozitivní zkušenost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a Vaše slova jsou pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. Děkujeme Vám za důvěru a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám, že jste nás informoval o své negativní zkušenosti. Velmi nás mrzí, že jste zboží obdrželi v poškozeném stavu. Chápeme, že se jedná o nepříjemnou situaci, a omlouváme se za nepříjemnosti. Vaše připomínka je pro nás důležitá, proto ji okamžitě prošetříme a uděláme vše pro nápravu. Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Šťastný se zbožím srdečné poděkování.
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaše milá slova a spokojenost se zbožím. Vaše pozitivní hodnocení nás velmi těší a motivuje. Uděláme vše pro to, abyste i v budoucnu byli se svými nákupy spokojeni. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Dobré ceny a dobrá dostupnost obchodu. Ochotní prodavači, dobrý výběr mobilů.
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaše pozitivní hodnocení! Jsme rádi, že oceňujete dobrou dostupnost naší prodejny, výhodné ceny a široký výběr mobilních telefonů. Vaše spokojenost nás motivuje a jsme rádi, že jste byli spokojeni i se vstřícným přístupem našich prodejců. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste měl s nákupem u nás pozitivní zkušenost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a Vaše slova jsou pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. Děkujeme Vám za důvěru a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste spokojeni s rychlým vyřízením Vaší objednávky a naší komunikací. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a těšíme se na další spolupráci. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu! Jsme velmi rádi, že jste spokojeni s rychlým dodáním. Vaše spokojenost je pro nás největší odměnou a těšíme se na Váš další nákup. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaše pozitivní hodnocení! Jsme velmi rádi, že jste spokojeni s rychlým dodáním a přehledností našeho e-shopu. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši skvělou recenzi! Jsme velmi rádi, že jste spokojeni s našimi originálními produkty a výhodnými slevami. Vaše spokojenost je pro nás velkou motivací. Těšíme se na Vaši další návštěvu! S pozdravem, Mobilonline tým

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měl s naším personálem negativní zkušenost. Tento přístup rozhodně není v souladu s našimi standardy, proto situaci prošetříme a přijmeme opatření ke zlepšení našeho přístupu k zákazníkům. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi bychom Vám do budoucna dokázali, že si vážíme každého zákazníka. Pokud budete mít další podněty, neváhejte se na nás obrátit. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Kupovala jsem dárek pro syna. Zboží bylo zaplaceno a nedorazilo. Na můj email odpověděli, že zítra odesílají a stále se nic neděje. Nakonec jsem musela zavolat, kde mi paní řekla, že zboží je zabalené a nechápe, proč ještě nebylo přidáno. Myslím, že kdybych nevolala a nepsala, tak bych zboží asi ještě neměla u sebe.
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s doručením Vaší objednávky a komunikací na naší infolince. Chápeme, že jste očekávali rychlé a bezproblémové vyřízení, zvláště když se jednalo o dárek pro Vašeho syna. Vaše připomínky bereme vážně a situaci prošetříme, aby se podobné problémy v budoucnu nevyskytovaly. Naším cílem je zlepšovat naše služby tak, aby byly vždy spolehlivé a transparentní. Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost. Pokud budete mít další dotazy nebo připomínky, neváhejte se na nás obrátit. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaše doporučení a skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste s naší prodejnou ve vašem městě spokojeni. Budeme se snažit i nadále poskytovat kvalitní služby, které si zaslouží vaši důvěru. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Přístup prodejce byl arogantní: odměřený, neochotný mi telefon ukázat.
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s přístupem našeho personálu. To rozhodně není standard, který jsme si stanovili. Vaši připomínku bereme vážně a budeme ji řešit, aby se podobná situace již neopakovala. Rádi bychom Vás o kvalitě našich služeb přesvědčili i v budoucnu. Pokud máte další připomínky, neváhejte se na nás obrátit. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Super a přátelský personál.
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaše milá slova. Jsme velmi rádi, že jste ocenil náš personál. Vaše spokojenost je pro nás motivací, abychom i nadále poskytovali skvělé služby. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velmi nás těší, že jste spokojeni s kvalitou našich výrobků a jejich cenovou dostupností. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a budeme se i nadále snažit splnit Vaše očekávání. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás měli pozitivní zkušenost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a Vaše slova jsou pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. Děkujeme Vám za důvěru a těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Dlouhá dodací lhůta, toto byla moje poslední objednávka :(
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vás dlouhá dodací lhůta zklamala a ovlivnila Váš zážitek z nákupu. Vaše připomínky bereme vážně a budeme pracovat na tom, abychom se podobným situacím v budoucnu vyhnuli. Doufáme, že nám v budoucnu dáte další šanci, abychom ukázali, že umíme poskytovat lepší služby. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Objednané zboží dorazilo v pořádku.
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že objednané zboží dorazilo v pořádku a splnilo Vaše očekávání. Těšíme se na Váš další nákup! S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
S nabídkou a rychlostí dodání i v předvánočním období jsem spokojená.
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu! Těší nás, že jste spokojeni s naší širokou nabídkou, cenami a rychlostí dodání, zejména v hektickém předvánočním období. Vaše spokojenost je pro nás motivací k neustálému zlepšování našich služeb. Doufáme, že i příště u nás budete nakupovat se stejnou spokojeností. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Objednané zboží se zbytečně zdrželo na výdejním místě kvůli administrativním záležitostem na straně obchodu. Teprve při mé druhé návštěvě výdejního místa se věci pohnuly a já si konečně mohl zboží vyzvednout. Jako omluvu jsem dostal kupón, ale na určitou částku nákupu, nikoliv slevu na již zakoupené zboží, takže to jako omluvu "neberu".
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, které způsobily zpoždění ve vydání Vašeho zboží. Chápeme, že situace mohla být nepříjemná, a je nám líto, že kupón poskytnutý jako omluva nesplnil Vaše očekávání. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá, abychom mohli zlepšit naše procesy a minimalizovat podobné situace v budoucnu. Děkujeme Vám za pochopení a doufáme, že i přes tuto zkušenost nám v budoucnu dáte další šanci. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlostí dodání objednaného zboží a příznivou cenou přístroje Mobiola MB 610. Věříme, že Vám bude dobře sloužit. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a věrnost našemu obchodu! Jsme rádi, že jste měli opět dobrou zkušenost a že jste byli spokojeni s naším příjemným a ochotným personálem v Auparku v Bratislavě. Budeme se snažit i nadále poskytovat kvalitní služby, na které se můžete spolehnout. Těšíme se na vaši další návštěvu! S pozdravem, Mobilonline tým.

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Dobře.
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás motivací k dalšímu poskytování kvalitních služeb. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vše proběhlo v pořádku :)
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku a že jste byl s nákupem spokojen. Budeme rádi, když se na nás v budoucnu obrátíte. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vše by bylo v pořádku, přeprava, komunikace, až na to, že baterie mobilního telefonu, kterou jsem si objednal, byla nefunkční.
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vámi objednaná baterie nefungovala správně. Tento problém nás netěší a rádi bychom jej vyřešili k Vaší spokojenosti. Budeme Vás kontaktovat , abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Vaše spokojenost je pro nás důležitá. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Stálo za to udělat objednávku na místě přes internetový obchod, i když jsem stál v jejich stánku a bylo to o 5 € levnější...
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste využili možnosti objednat si zboží prostřednictvím našeho eshopu. Snažíme se Vám vždy nabídnout co nejvýhodnější podmínky. Doufáme, že i příště budete s našimi službami spokojeni. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Váš nákup a kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste si vybrali náš obchod. Pokud budete v budoucnu potřebovat jakoukoli pomoc nebo radu, neváhejte se na nás obrátit. Těšíme se na Vaši další návštěvu! S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a ocenění našeho sortimentu a cen během slev. Zároveň nás velmi mrzí, že doručení Vaší objednávky trvalo déle, než bylo uvedeno, a že to ovlivnilo Váš zážitek z nakupování. Omlouváme se za toto zpoždění, které rozhodně neodpovídá našim standardům. Vážíme si Vašeho podnětu a podnikneme kroky, abychom podobné situace v budoucnu minimalizovali a zlepšili dodací lhůty. Děkujeme, že jste si udělali čas a podělili se o své zkušenosti. Doufáme, že nám dáte další příležitost, abychom Vás přesvědčili o kvalitě našich služeb. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
V době objednávky bylo zboží "na skladě", nikoli na objednávku u dodavatele. Objednávka byla potvrzena, ale druhý den odpoledne mi přišel e-mail, že zboží již není skladem a bylo mi nabídnuto jiné zboží.
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že došlo k situaci, kdy bylo zboží v době Vaší objednávky uvedeno jako "skladem", ale následně nebylo k dispozici. Uvědomujeme si, že taková situace může být frustrující, a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a využijeme ji ke zlepšení aktualizace skladových zásob, abychom zajistili přesnost a transparentnost informací na našich webových stránkách. Děkujeme vám za pochopení a doufáme, že nám dáte šanci přesvědčit vás o kvalitě našich služeb i v budoucnu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Prodavačka v Prievidzi byla neochotná. Kurýr jí přinesl balíček s objednávkami, které místo aby převzala, vyťukala na mobilním telefonu. Teprve když jsem se zeptala na svou objednávku, viděla ji v balíku od kurýra. Nedoporučuji vyměnit personál, který se bude věnovat zákazníkovi místo mobilu a zajímat se i o obchod
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měl/a negativní zkušenost s našimi zaměstnanci v prodejně v Prievidzi. Takové chování není v souladu s našimi standardy a tuto situaci budeme okamžitě řešit, abychom zajistili profesionální a vstřícný přístup ke každému zákazníkovi. Rovněž nás mrzí delší dodací lhůta. Chápeme, jak důležité je splnit očekávání zákazníků, a budeme pracovat na zlepšení našich služeb v budoucnu. Děkujeme, že jste nás na tuto skutečnost upozornili, a doufáme, že nám dáte další šanci přesvědčit vás o našich kvalitách. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Rychlé dodání, spokojenost
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás, že jste byli spokojeni s rychlým dodáním a celkovým průběhem nákupu. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi Vás přivítáme při dalším nákupu. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Nedoporučuji
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jsme nedodrželi očekávaný termín dodání a že to způsobilo komplikace při zprovoznění Vašeho zařízení. Chápeme, jak nepříjemné může být, když se kvůli zpoždění dodávky změní plány, a upřímně se za to omlouváme. Vaše zkušenost nás mrzí a bereme ji jako podnět ke zlepšení. Budeme pracovat na přesnější komunikaci o dostupnosti a dodacích lhůtách, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste ocenil cenu výrobku, ale zároveň nás mrzí, že dodání trvalo déle, než jste očekával. Vážíme si Vaší zkušenosti a budeme pracovat na zlepšení našich dodacích lhůt, abychom v budoucnu zajistili rychlejší dodání. S pozdravem, tým Mobilonline

Zákazník obchodu

Heureka.sk
Bez chyb a rychle dorazil můj balíček
Vážený zákazníku, Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí doručení a stavem zásilky. Doufáme, že se na nás opět obrátíte při dalším nákupu. S pozdravem, tým Mobilonline
Zobrazit originál
العربية
Български
বাংলা
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
हिन्दी
Hrvatski
Magyar
Bahasa Indonesia
Italiano
日本語
한국어
Bahasa Melayu
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska
Kiswahili
ไทย
اردو
Tiếng Việt
简体中文