Dostal jsem co jsem chtěl. Spokojenost.
Top4Mobile.sk
Je nám líto, že nejste spokojeni s vaší objednávkou. Můžete nám podrobněji popsat, co vás zklamalo, abychom vám mohli pomoci tento problém vyřešit? Děkujeme.
Objednávku jsem neobdržel
Top4Mobile.ro
Je nám líto, vaše objednávka nebyla doručena.
Moje objednávka byla zrušena přibližně po 2 týdnech s vysvětlením, že položka není na skladě, i když byla jasně uvedena jako na skladě v době nákupu :-(
Top4Mobile.hr
Omlouváme se za nepříjemnosti, zásilka je momentálně vyprodána. Vrátíme vám peníze. Děkuji za pochopení.
Vše ok děkují
Prislo v pořádku.Kvalitni,za peknou cenu. Dobre sedi na mobilu.
čeká na to, až přijde z externího skladu
Top4Mobile.hr
Dobré odpoledne, ano, vaše objednávka bude brzy odeslána z vnějšího skladu. Děkujeme za trpělivost.
Nedoporučuji objednávku nemám
Top4Mobile.sk
Děkujeme za informace. Pokud máte další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat.
Zboží patrně není skladem jak bylo uvedeno na stránkách. Den po objednání se automaticky prodloužil termín dodání, který je aktuálně již v prodlení...
Bohužel pro .sk obchody nic neobvyklého. Doporučuji se vyhnout obloukem.
Top4Mobile.cz
Opravdu se omlouváme za zpoždění dodání zboží. Prodleva je způsobena skladovou nedostupností, na kterou jsme bohužel neměli vliv. Snažíme se udělat maximum pro co nejrychlejší dodání. Děkujeme za trpělivost a pochopení.
Absolutní nespokojenost, rozhodně nedoporučuji. Objednávku silikonového pouzdra na AirPods jsem vytvořila 3. ledna. Uvedené plánované odeslání neproběhlo, následně po týnu přišla jen obecné oznámení, že zboží bude odesláno se zpožěním. omluva za zpoždění, bez jakéhokoliv konkrétního vysvětlení. Znoží bylo skladem, upozornění na zpoždění odeslní nejdříve po týdnu.
Celý proces je naprostý chaos. Dnes teprve přišlo oznámení o odeslání, takže skoro dva týdny člověk vůbec netuší, zda zboží dorazí, kdy dorazí a jestli vůbec někdy dorazí. O kvalitě produktu se tedy ani nedá mluvit, protože ho zatím nemám v ruce.
Komunikace je katastrofální, doručování naprosto nespolehlivé a zákaznický servis očividně nefunguje. Nakupování zde rozhodně nedoporučuji – pokud nechcete jen čekat, být ignorováni a doufat, že vám zboží možná někdy přijde.
Top4Mobile.cz
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste měli negativní zkušenost. Budeme se snažit zlepšit naše služby. Děkujeme za vaše pochopení.
Dobře.
Čekám na svou objednávku. Ještě nebyla doručena. Termín 14.01.26
Měli dodání do 2 dnů, trvalo to 14 dní. Bez nějakeho info.
Top4Mobile.cz
Omlouváme se za zpoždění dodání. Kontrolujeme situaci a budeme vás informovat co nejdříve. Děkujeme za trpělivost.
Nejsem vůbec spokojena s vašimi službami, protože při objednávání je velmi důležitá doba dodání. Takže pokud uvedete dobu dodání, neměňte ji po odeslání objednávky, předpokládejte ji!
Top4Mobile.ro
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Budeme se snažit zlepšit naše služby a zajistit, aby byly dodrženy stanovené dodací lhůty. Děkujeme za vaši trpělivost.
Nemohu hodnotit něco,nač čekám a ač jsem byla upozorněna s omluvou,že mi produkt bude dodán v jiném termínu,ani v tom daném termínu,jsem se nedočkala a byl to můj první a zároveň poslední nákup.snad se ještě dočkám 🙏🏼
Top4Mobile.hu
Je nám líto, že nejste spokojeni s vaší objednávkou. Můžete nám poskytnout více informací, abychom mohli situaci vyřešit? Děkujeme!
Kurýrovi trvalo 10 dní, než produkt obdržel.
Stále na cestě
Top4Mobile.hu
Stále cestuje.
Objednáno a zaplaceno 18.12.2025, doteď nebyla zásilka odeslána prodejcem (13.1.2026).
Prodejce reaguje na emaily s několika denním zpožděním, nebo vůbec. Nic u nich nekupovat! Budu žádat o vrácení peněz.
Top4Mobile.cz
Souhlasím, postaráme se o vrácení vašich peněz. Děkujeme za vaši trpělivost.
Rychlé dodání , velmi kvalitní výrobek !
Děkuji vám velmi laskavý !
Top4Mobile.si
Je nám líto, že nejste spokojeni s vaší objednávkou. Jak vám můžeme pomoci tento problém vyřešit?
Top4Mobile.cz
Je nám líto, že nejste spokojeni s vaší objednávkou. Jak vám můžeme pomoci?
Top4Mobile.cz
Omlouvám se, že nejste spokojeni s vaší objednávkou. Jak vám mohu pomoci?
Super cena. Doporučuji obchod.
Top4Mobile.sk
Je nám líto, že nejste spokojeni s vaší objednávkou. Jak vám můžeme pomoci vyřešit vaše problémy?
Top4Mobile.bg
Omlouváme se za Vaši nespokojenost. Budeme se snažit vyřešit Vaši objednávku k Vaší spokojenosti. Děkujeme za Vaši trpělivost.
Zboží jsem si objednala 29.12.2025, přestože bylo scldom, bylo mi doručeno až 9.1.2026.
Top4Mobile.sk
Omlouváme se, že dodání trvalo déle než obvykle. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost. Pokud máte další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem, tým zákaznické podpory.
Skvělý produkt. Rychlý servis.
Vše v naprostém pořádku. Kabel Vention USB-A Plug do portu USB-A černý 2 m má pohodlné připojení k počítači. Jsem spokojen. Mohu jen doporučit.7.1. 2026
Žadná komunikace, nikdo neodpoví nic se neděje a zboží stále nedorazilo. Nedoporučuji v žádném případě.
Top4Mobile.cz
Dobrý den, omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokusíme se zjistit, co se stalo a jak vám můžeme pomoci. Děkujeme za vaši trpělivost.
Dlouhá dodací lhůta
Top4Mobile.cz
„3–5 pracovních dnů.“
Objednála 29.12, do teď nedoručene
Top4Mobile.cz
Dobrý den, omlouváme se za nedoručení Vaší zásilky. Postaráme se o to a co nejdříve Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.
Zboží mělo dorazit domů v pondělí (5.1.26), proto jsem kontaktovala společnost. Zboží bude spotřebováno až po mém odvolání v pátek, takže to bude minimálně s týdenním zpožděním. Je mi to líto, ale nejsem spokojená. Přeji příjemný zbytek dne.
PS: Zboží zatím nemohu hodnotit, protože mi stále nebylo doručeno.
Top4Mobile.sk
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění dodávky a budeme se snažit, abyste svou objednávku obdrželi včas. Pokud máte jakékoli dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Přejeme Vám příjemný den.
Zboží jsem si objednala 19.12.2025 a do dnešního dne 8.1.2026 nebylo dodáno.
V žádném případě nedoporučuji!
Top4Mobile.sk
Zboží nebude doručeno.
Skvělý případ !